Wij gebruiken Website Cookies
om onze website te verbeteren, gepersonaliseerde inhoud te tonen en om u een geweldige website-ervaring te bieden. Voor meer informatie over de cookies die we gebruiken opent u de instellingen.
Wij gebruiken Website Cookies
Cookie Instellingen
Cookies necessary for the correct operation of the site are always enabled.
Other cookies are configurable.
Noodzakelijk
Noodzakelijke cookies helpen een website bruikbaarder te maken, door basisfuncties als paginanavigatie en toegang tot beveiligde gedeelten van de website mogelijk te maken. Zonder deze cookies kan de website niet naar behoren werken.
Functioneel
Disabled
Een goede website is nooit af. Met cookies voor statistieken analyseren we hoe bezoekers onze website gebruiken. Zo ontdekken we wat goed werkt én wat wij nog beter moeten doen.
Voorkeuren
Disabled
Voorkeurscookies zorgen ervoor dat een website informatie kan onthouden die van invloed is op het gedrag en de vormgeving van de website, zoals de taal van je voorkeur of de regio waar je woont..

Praktijkinformatie

Aanmelden
Aanmelden voor logopedie kan telefonisch of via het inschrijfformulier op deze pagina. Na aanmelding wordt u binnen 2 werkdagen teruggebeld. Samen bespreken we de reden van aanmelding en wat ik daarin voor u kan betekenen.

Het logopedisch traject start altijd met intake en onderzoek. Mocht hierna blijken dat logopedie geïndiceerd is, dan wordt er een behandelplan opgesteld. Gedurende een periode komt u en/of uw kind wekelijks naar de praktijk. De behandelingen vinden plaats op afspraak en duren 30 minuten. Voor het slagen van de behandeling is het belangrijk dat de oefeningen en adviezen ook thuis worden herhaald.

Na een bepaalde periode evalueren we samen hoe het gaat. Gaan we zo door? Passen we iets aan? Of is de hulpvraag beantwoord? Het uiteindelijke behandelresultaat is afhankelijk van meerdere factoren, zoals de aard en de ernst van het logopedisch probleem, de frequentie van de behandelingen, uw eigen motivatie en/of de motivatie van uw kind.

Om beiderzijds teleurstellingen te voorkomen is het belangrijk om goede afspraken te maken. Daarom tekent u voorafgaand aan het behandeltraject een behandeloverkomst. Hierin staan de belangrijkste wederzijdse afspraken rondom behandeling, privacy, vergoeding en betaling.

Afzeggen van afspraken

Bij verhindering dient u minimaal 24 uur van te voren af te zeggen. Dit kan telefonisch via 06- 57 34 19 81 of per mail roosmarie@balanslogopedie.nl.


Te laat afgezegde of niet nagekomen afspraken, worden niet door de zorgverzekeraar vergoed en derhalve bij u in rekening gebracht. Het tarief van een gemiste afspraak bedraagt 50% van het behandeltarief dat uw zorgverzekeraar hanteert.



Klachten
Het kan helaas gebeuren dat u niet tevreden bent over de aangeboden behandeling. In dat geval wordt het gewaardeerd als u dit mondeling of schriftelijk aan mij voorlegt.

Mocht dit onvoldoende resultaat opleveren, dan kunt u uw klacht indienen bij de Klachten- en geschillenregeling Paramedici. Deze regeling biedt een onafhankelijke klachtenfunctionaris.

Balans Logopedie Nunspeet is via de beroepsvereniging NVLF aangesloten bij deze klachtenregeling. Kijk voor meer informatie op www.klachtenloketparamedici.nl